Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu - second hand a outlet e-shopu Nabage.

I.

Základní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)

 

Na-Na s.r.o.

IČ: 05862272

se sídlem: Školní 212 Mirošovice 25166

C 272085 vedená u Městského soudu v Praze  

        

kontaktní údaje:

email: info@nabage.cz           

telefon: +420724047450

www.nabage.cz

Číslo účtu pro ČR:               2901293559/2010

IBAN:                                   CZ1120100000002901293559

BIC/SWIFT:                          FIOBCZPPXXX

 

Číslo účtu pro Slovensko   2601293565/2010

IBAN:                                  CZ0820100000002601293565

BIC/SWIFT:                         FIOBCZPPXXX

(dále jen „prodávající“)

 

  1. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www.nabage.cz (dále je „internetový obchod“)

 

  1. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

 

  1. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.

 

  1. Veškerý obsah internetové stránky je předmětem autorského práva a majetkem Společnosti Na-Na. Nic z obsahu této internetové stránky neznamená udělení souhlasu nebo povolení k používání obrazového materiálu, ochranné známky, loga nebo jakýchkoli jiných informací z této internetové stránky. Kopírováním nebo stahováním informací z internetové stránky na vás nepřechází autorská práva k těmto informacím. Obsah této internetové stránky může Společnost pravidelně měnit.

 

  1. Používání, kopírování a distribuce jakékoli části této internetové stránky bez písemného souhlasu Společnosti Na-Na není povolena. Odkazy na tuto internetovou stránku jsou povoleny pouze se souhlasem Společnosti Na-Na. Společnost Na-Na používá články a fotografie vyhotovené společností Na-Na, které jsou předmětem autorských práv, a dále články a fotografie vyhotovené třetími stranami s aktivním odkazem na autora.  

 

II.

Informace o zboží a cenách

  1. Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Všechny ceny na internetové stránce jsou v českých korunách (Kč), po přepnutí v horní části e-shopu na Eura jsou v Eurech a platí pouze v okamžiku zveřejnění.

 

  1. Ceny uvedené v internetovém obchodě jsou konečné a zahrnují veškeré daně; nezahrnují však náklady na doručení, které závisí na možnosti doručení zvolené klientem. Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně produktu.

 

  1. Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.

 

  1. V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené v internetovém obchodě platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České a Slovenské republiky
  2. Případné slevy s kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak

 

  1. Internetový obchod si vyhrazuje právo ceny bez oznámení kdykoliv měnit.

 

  1. Prodávané zboží je především z druhé ruky a je dovezeno z Anglie a Itálie, případně ze zemí EU. Zboží vyhovuje legislativím normám a hygienickým předpisům platným na území ČR. Drobné barevné odchylky mohou být způsobeny fotografií, světlem, monitorem počítače, mobilu, tabletu atd.                      

DOPORUČUJEME ZBOŽÍ PŘED NOŠENÍM VYPRAT dle pokynů na cedulce!

 

  1. Prodávané zboží může vykazovat jistou míru opotřebení odpovídající délce předešlého užívání. E-shop nemá informace o předešlém užívání oděvů.

 Zboží není zakoupeno přímo od výrobce zboží, proto e-shop nemůže zaručit pravost produktů!

  

  1. Produkty jsou označeny:
  • Nové s cedulkou        Nový produkt s cedulkou 
  • ♥ ♥ ♥ ♥ ♥             Produkt jako nový bez známek předchozího použití 
  • ♥ ♥ ♥ ♥                  Lehké známky použití

 

 III.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.

 

  1. Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:
  • prostřednictvím svého zákaznického účtu, provede-li předchozí registraci v internetovém obchodě (Zdarma)
  1. vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.

 

  1. Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a doručení.

 

  1. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko Dokončit objednávku. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.

 

  1. Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky prodávajícím. Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na emailovou adresu kupujícího. / Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení se považuje se za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky prodávajícím na emailovou adresu kupujícího.

 

  1. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách.

 

  1. Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo email prodávajícího uvedený v těchto obchodních podmínkách.

 

  1. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.

 

IV.

Zákaznický účet

  1. Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.

 

  1. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

 

  1. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost, ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.

 

  1. Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.

 

  1. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy a těchto obchodních podmínek.

 

  1. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

 

V.

Platební podmínky a dodání zboží

  1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:

 

  • Bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího
    • 2901293559/2010 pro ČR a
    • 2601293565/2010 pro SK, vedený u Fio Banka. 

PROSÍME PEČLIVĚ ZKONTROLUJTE PŘED ODESLÁNÍM SPRÁVNOST VARIABILNÍHO SYMBOLU! 

Platby s objednávkami si náš systém páruje automaticky a to na základě správnosti vyplněných údajů v platebním příkazu. Pokud máte pocit, že jste údaje omylem zadal/a nesprávně, kontaktujte nás na info@nabage.cz a my Vaši platbu ručně na účtu dohledáme. Platba u nás musí být připsaná nejpozději do 3 pracovních dnů. Pokud částku za objednávku do té doby nepřevedete a nebudeme mít od Vás žádnou informaci o důvodu, bude Vaše objednávka automaticky stornována a zboží uvolněno k dalšímu prodeji.

Vaši objednávku se snažíme vyexpedovat max. do 2 pracovních dnů od přijetí platby. V případě, že zboží již nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat (e-mailem nebo telefonicky). V případě, že Vás nebude možné kontaktovat, vyhrazujeme si právo objednávku zrušit.

  • Dobírkou v hotovosti při předání zboží. Upozorňujeme, že v případě nepřevzetí zásilky si nárokujeme vyžadovat vzniklé náklady na dopravu a balné.

 

  • Bezhotovostně platební kartouprostřednictvím platební brány GoPay s.r.o. Platba u nás musí být připsaná nejpozději do 3 pracovních dnů. Pokud částku za objednávku do té doby nepřevedete a nebudeme mít od Vás žádnou informaci o důvodu, bude Vaše objednávka automaticky stornována a zboží uvolněno k dalšímu prodeji.

 

  1. Vaši objednávku se snažíme vyexpedovat max. do 2 pracovních dnů od přijetí platby. V případě, že zboží již nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat (e-mailem nebo telefonicky). V případě, že Vás nebude možné kontaktovat, vyhrazujeme si právo objednávku zrušit.

 

  1. Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

 

  1. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do tří dnů od uzavření kupní smlouvy.

 

  1. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.

 

  1. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.

 

  1. Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.

 

  1. Zboží je kupujícímu dodáno:
  • na adresu určenou kupujícím objednávce
  • prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou kupující určil.

 

  1. Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.

 

  1. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

 

  1. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

 

  1. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

 

  1. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je posílán na mailovou adresu zákazníka, při expedici zboží

 

  1. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.

 

  1. Pokud měl zákazník dopravu zdarma při nákupu nad určenou hranici a vrátí pouze část zboží z důvodu částečného odstoupení od smlouvy, čímž klesne pod určenou cenovou hranici, je zákazník povinen zaplatit dopravné, které mu bylo odpuštěno. 

 

VI.

Odstoupení od smlouvy

  1. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.
  1. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 30 dnů
  • ode dne převzetí zboží,
  • ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí
  • ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží

      3. Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:

  • poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  • dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
  • dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
  • dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
  • dodávce novin, periodik nebo časopisů,
  • dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  • v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.

      4. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.

      5. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na emailovou nebo doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí prohlášení.

 

  1. Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 30 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

 

  1. Odstoupí-li kupující od smlouvy, společnost má právo zaplatit zákazníkovi náhradu až po doručení zboží.Internetový obchod vrátí zákazníkovi částku za vrácené zboží v nejnižší sazbě standardního doručení nejpozději však do 14 dnů od převzetí zboží bankovním převodem.  Zákazník platí cenu za dopravy a taky poplatek za vrácení.

 

  1. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá.

 

  1. Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu a s identifikační cedulkou. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

 

  1. Internetový obchod nabízí především zboží z druhé ruky po jednotlivých kusech. Vrácený produkt proto nelze vyměnit za stejný kus.

 

  1. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.

 

  1. Pokud společně se zbožím byl kupujícímu poskytnut dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, tj. kupující je povinen prodávajícímu spolu se zbožím vrátit poskytnutý dárek.

 

  1. VÝMĚNY:
  • Internetový obchod nabízí především zboží z druhé ruky po jednotlivých kusech. Vrácený produkt proto nelze vyměnit za stejný kus. Internetový obchod může vrátit cenu produktu zaplacenou zákazníkem nebo vystavit SLEVOVÝ KUPON pro další prodej.
  • Pokud si klient přeje vyměnit vrácené zboží za jiné, výměna se uskuteční prostřednictvím SLEVOVÉHO KUPONU, který zašle společnost kupujícímu na e-mail.

VII.

Možnost "Jednoduchého vrácení zboží" během lhůty pro odstoupení

  1. Základní ustanovení: Kupující si společně se zbožím může zakoupit samostatnou doplňkovou placenou službu spočívající v tom, že Kupující, který se rozhodne zboží během lhůty pro odstoupení vrátit, má možnost přinést zabalené zboží a doklad prokazující koupi zboží a služby na kteroukoli pobočku smluvního partnera Prodávajícího (dále jen „služba“). Smluvními stranami tohoto vztahu jsou Prodávající jako poskytovatel služby a Kupující jako objednatel služby, přičemž podmínky dle tohoto článku VII. se uplatní na veškeré transakce týkající se této služby. Tato služba řeší pouze přepravu. Ostatní záležitosti jako vrácení kupní ceny či reklamace se řeší samostatně podle příslušných (jiných) ustanovení těchto obchodních podmínek.

 

  1. Smlouva o poskytování služby je uzavřena tehdy, když Kupující spolu s objednávkou zboží, nabízených Prodávajícím, potvrdí v tzv. košíku i službu a Prodávající mu vystaví fakturu, a Kupující ji zaplatí.

 

  1. Popis služby: Prodávající zaručuje Kupujícímu, že mu umožní pohodlnější vrácení (přepravu) zboží bez udání důvodu do 30 dnů od převzetí zboží, a to za podmínek uvedených níže, pokud o toto vrácení objednatel požádá, tj. využije službu, ve lhůtě stanovené níže. Tato služba je nepřenosná (může ji zakoupit pouze Kupující), vztahuje se pouze na zboží v rámci objednávky, ke které byla tato služba zakoupena a lze ji využít pouze jednou.

 

  1. Podmínky využití služby: Prodávající je povinen poskytnout službu, tedy poskytnout Kupujícímu možnost pohodlnějšího vrácení (přepravu) zakoupeného zboží bez udání důvodu ve lhůtě viz níže, pouze pokud:

 

  • Kupující objedná službu v termínu, kdy je tato služba nabízena, nejpozději však při koupi zboží, jehož se služba týká;
  • Kupující uhradí službu řádně a včas;
  • Kupující neodstoupí od smlouvy na koupi zboží, jehož se služba týká, před uplatněním služby;
  • Kupující uplatní službu nejpozději 30. den od převzetí zboží, které je součástí objednávky, na kterou se služba vztahuje osobně na jedné z poboček poskytovatele, příp. poboček jeho smluvních partnerů, jako Zásilkovna.cz, v rámci řádné otevírací doby;
  • Kupující nijak nepoškodí identifikační štítky výrobku, jehož se služba týká, ani jinak neoprávněně (mj. v rozporu s pravidly řádného používání výrobku stanovené jeho výrobcem) nebude s výrobkem manipulovat;
  • Kupující prokáže nárok na službu originálem daňového dokladu obsahujícího příslušný výrobek a s ním související službu;
  • Výrobky určené k péči o tělo nebo k hygieně musí být nepoužité s neporušeným obalem.

 

  1. Vrácení ceny služby: V případě, že je Kupujícím spotřebitel, má právo od smlouvy na poskytování služby odstoupit ve smyslu § 1829 občanského zákoníku, avšak v takovém případě musí vydat i veškeré bezdůvodné obohacení zpět Prodávajícímu nejpozději v okamžiku odstoupení.

VIII.

Práva z vadného plnění

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  1. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u použitého zboží (second hand) prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

 

  1. Má-li věc vadu, z níž je prodávající zavázán a jedná se o věc použitou, má kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu.

 

  1. Zákazník má právo uplatnit nárok na základě porušení smlouvy u jakéhokoli zboží, pokud po doručení při první kontrole zjistí nesrovnalosti se smlouvou.

 

  1. Při reklamaci zboží má uživatel právo žádat o vrácení platby, o výměnu zboží za jiné v souladu se smlouvou, nebo o poskytnutí slevy.

 

  1. Reklamace se uplatňuje u Internetového obchodu nebo pověřené osoby na emailové adrese: info@nabage.cz Při uplatnění nároku je uživatel povinen uvést předmět reklamace, preferovaný způsob řešení reklamace, respektive výši požadované částky a svou kontaktní adresu.

 

  1. V případě reklamace nebo žádosti o vrácení produktu u objednávky s bezplatným doručením, kdy je hodnota zboží v objednávce nižší než 1.000 Kč, si Internetový obchod vyhrazuje právo odečíst cenu standardního doručení z částky, která má být vrácena klientovi.

 

  1. Pokud zákazník zjistí zjevné vady zboží (které nebyly uvedeny v popisu), má právo je vrátit a žádat vrácení peněz. Reklamace se musí uplatnit, nejpozději do 30 dnů od zjištění porušení smlouvy. 

 

  1. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

 

  1. V souladu se zákonem neposkytuje prodávající záruku na použité zboží.

 

  1. V případě opakovaných a spekulativních reklamací si prodávajcí vyhrazuje právo po předchozím upozornění obchodní vztah se zákazníkem ukončit

 

  1. Zboží nelze vracet na dobírku. Zboží e-shopem nebude převzato.

 

IX.

Doručování

  1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.

 

  1. Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.

 

X.

Mimosoudní řešení sporů

  1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
  2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

 

XI.

Závěrečná ustanovení

  1. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
  2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  3. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
  4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
  5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
  6. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
  7. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

 

 

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 16.4.2018

 

 

x